lørdag 8. desember 2012

 Nå har vi vært flinke blogga to ganger på et par dager ;) Hvis noen lurer på hvorfor bilder er borte på de eldre innlegga så skyldes det at blogspot kontoen min var full av bilder og da var det like greitt å slette de slik at jeg fikk mulighet til å blogge mer framover. Dette bildet over her med Issey, Lotta og Emil er ikke oppstilt faktisk, det bare ble til slik etter at de la seg på sofaen.
 Lotta og Emil har fått nye dresser fra Dogs of Norway. Det spørs om de passer når de blir fullvoksne men de får jeg nok solgt tenker jeg. Ronja har hatt en slik siden i fjor vinter og den er så kjekk. På kalde dager så bruker jeg en genser under på ho, og når det regner så holdes ho ganske tørr og fin, i kladde snø så holder den snøklumpene borte så det er et helt nødvendig onde når man har en liten pels hund som ikke er så god til å holde varmen.
 Lotta og Emil er så synkroniserte at vi kaller de siamesiske tvillinger ;) Vi  er allikevel veldig bevisste på å skille de og gjøre ting aleine med de også.
 I dag har vi vært mye ute og endelig så fikk jeg tatt noen bilder av andre enn valpene :) Elsa og Emil her de leker litt med en ball. Det går forresten mye bedre med Elsa og valpene nå også inne :)
 Issey i farta og det er visst Emil også.
 Mike og Lotta. Lotta lurer på hvorfor Mike ligger så stille, mens han sjølsagt gjeter på en ball ;)
 Gamle Kasper holder seg forholdsvis godt. Dessverre har han ein fryktelig kul på halsen, men den plager han ikke heldigvis. Han må gå i langline for tida for det er løpetid på alle kanter her borte ;)...og Kasper han er håpløs og stikker så fort han får sjansen.
 Vakre frøken Ronja fikk seg et bad, klipp og barbering her om dagen. Jeg kan ikke fullskryte nok shampoen fra Forever, den med jojoba olje. Ronja har hverken blitt børsta ordentlig eller bada på 3-4 uker og det var ikke EN floke i pelsen.
 Ronja med sine søte små, som ikke er fullt så små lenger. De er nå med på de små lufteturene i skauen oppafor huset og de storkoser seg. Vi håper at snøen lar vente på seg i store baner enn så lenge.
 Vakreste og snilleste Issey jenta. Vi har fått trent litt lydighet i dag, og ho var med helt til ho fant ut at ho skulle erte Elsa i stedet ;) Issey og lydighetstreninga har blitt en del forsinka pga valpekullet vi hadde, men nå skal vi skjerpe oss framover,vi har heldigvis et godt grunnlag å bygge videre på ;)
 Mike og jeg har også trent litt lydighet i dag og han der svikter jo aldri han er jo bare "på" hele tida. Han jobber og jobber og han elsker det.
Et bilde av søte Tara i Ålesund. Jeg var så heldig å få sendt noen bilder som jeg fikk lov til å bruke. Tusen takk Martine.  Tara er altså den "rosa" tispa. Tispe nummer to i kullet som utvikler seg bra etter de nye eierene, og det er så hyggelig å høre.

Vi ønsker alle en hyggelig førjulstid, og ikke minst en god helg. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar